preloader

پشتیبانی حضوری شبکه

پشتیبانی شبکه کامپیوتری و حضور مسئول آی‌تی و یا HelpDesk در سازمان‌ها و شرکت‌ها با توجه به اهمیت و نقشی که تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات در تداوم کسب و کار و بهینه نمودن فرآیندهای سازمانی دارند، به جزئی جدایی ناپذیر تبدیل شده است. سازمان‌های بزرگ و متوسط معمولاً یک واحد مستقل به نام واحد فناوری اطلاعات دارند که همه مسائل این حوزه توسط این واحد مدیریت و رسیدگی می‌شود. امّا یقیناً به کار گرفتن یک تیم کامل متشکل از متخصصان و کارشناسان زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری مستلزم پرداخت هزینه بالایی خواهد بود. که این هزینه برای شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک توجیهی ندارد.
نوپردازش - دوربین - دزدگیر - شبکه کامپیوتری

خدمات پشتیبانی حضوری

  • ارائه راه‌کارهای ارتقاء و رفع مشکلات اساسی شبکه کامپیوتری
  • راه اندازی و پیکربندی انواع سرویس‌ها و خدمات در لایه‌های مختلف شبکه کامپیوتری
  • نصب و راه‌اندازی سرویس‌های ضروری جهت مدیریت و پشتیبانی شبکه کامپیوتری
  • اتصال شبکه شعب سازمان به یکدیگر و ایجاد یک شبکه یکپارچه
  • راه‌اندازی مکانیزم تهیه نسخه پشتیبان از زیرساخت مجازی و اطلاعات سازمان
  • اصلاح و مرتب نمودن زیرساخت فیزیکی شبکه شامل کابل کشی، ترانکینگ، آرایش رک و اتاق سرور
  • پشتیبانی و آموزش نیروی HelpDesk و یا مسئول IT مستقر در سازمان
  • پیاده‌سازی راه‌کارهای به روز جهت حفظ و ارتقا امنیت شبکه و اطلاعات
  • مشاوره به کارفرما پیرامون کلیه مسائل مرتبط به فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری

کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی
از طریق ارسال تیکت از پنل کاربری، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشند.

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه توسط کارشناسان فنی تیم فنی نوپردازش به صورت بازدیدهای حضوری و همچنین پشتیبانی به صورت تلفنی و ریموتی انجام می‌گردد. کارشناسان فنیما ضمن ارزیابی نیاز سازمان، برنامه‌ای منسجم را جهت ارائه خدمات پشتیبانی شبکه تنظیم نموده و بر طبق آن خدمات خود را به کارفرما ارائه می‌نمایند و با ارائه گزارش‌های دوره‌ای وضعیت شبکه و سرویس‌های شبکه را به اطلاع کارفرما می‌رسانند.